Check deze nieuwe commercials van de iPad (2018)

0

Maandagavond Nederlandse tijd heeft Apple een drietal nieuwe video’s online gezet. Daarin benadrukt het Amerikaanse techbedrijf de veelzijdigheid van de zesde generatie iPad, die in maart werd gepresenteerd. Bekijk ze allemaal hieronder.

Afgelopen maart onthulde Apple haar nieuwste tablet: de zesde generatie iPad, kortweg ook wel de iPad (2018) genoemd. In termen van specificaties en design was het de opvolger van de vijfde generatie iPad, die Apple vorig jaar uit de doeken deed. De belangrijkste nieuwe feature van de nieuwste tablet is dat hij overweg kan met de Apple Pencil. Tot voor kort was dit alleen weggelegd voor de duurste tablets in het assortiment van Apple: de iPad Pro. Wil je alles weten over de ins en outs van de nieuwste iPad? Lees dan onze review.

Apple iPad (2018) review

Nieuwe commercials

Hoe populair de iPad (2018) is zullen we wellicht nooit weten. Nog even en dan presenteert Apple de meest recente kwartaalcijfers, maar het bedrijf houdt helaas niet bij van welk model hoeveel exemplaren worden verkocht. Hoe het ook zij, Apple doet er alles aan om de verkoop van het nieuwste model te stimuleren. Om die reden heeft het bedrijf maandagavond Nederlandse tijd een drietal nieuwe commercials online gezet.

De eerste reclamespot heet Organized Notes. Daarin laat Apple zien hoe georganiseerd je schoolbank (en schooltas) is als je niet met schriften, kladpapiertjes en notities rondzeilt, maar alleen de iPad (2018) gebruikt. Waar iedereen dikke, zware stapels aan papieren op tafel legt, heeft de laatste persoon in deze video de nieuwe iPad waar hij al zijn aantekeningen en huiswerk op bewaart.

De tweede spot heet Travel Simply en gaat -hoe kan het ook anders- over reizen. Als je in het vliegtuig zit en wil proberen te werken of ontspannen, is een laptop verre van ideaal. Ze zijn groot, log en zwaar en qua afmetingen erg onhandig. De nieuwe iPad is klein en weegt bijna niks. Ook kun je hem eenvoudig loskoppelen van het toetsenbord. Handig als het eten wordt voorgeschoteld.

De derde en laatste commercial heet All Your Stuff. Terwijl iedereen grote, zware spullen in hun koffer proberen te proppen, reist de laatste persoon in deze commercial lekker licht. Hij heeft namelijk al zijn tijdschriften, boeken, city guides en podcasts op zijn iPad staan. Dat scheelt heel wat zware tassen sjouwen.

 

Ben jij overtuigd van de iPad (2018) na het kijken van deze commercials?

Share.

Over de auteur

Anton (1983) is schrijver in hart en nieren. Na zijn studie politicologie en parlementaire geschiedenis heeft hij zich volledig gericht op webredactie, online journalistiek, social media en bloggen. Door de jaren heen heeft hij diverse webredacties v... Lees meer

Reageer